16 aug. 2009

da, da.



nosleep nosleep nosleep nosleep nosleep nosleep nosleep nosleep nosleep nosleep nosleep nosleep.

voi cu ce va umpleti noptile de insomnie?

da, da, chiar as avea nevoie de niste idei.

***



*looking in your narcoleptic eyes...*

***



da, da. this is a stupid and non-sens. entry.  da, da. this is a stupid and non-sens. entry.da, da. this is a stupid and non-sens. entry.

da, da, inca sper ca o sa mai incarci vreodata adresa blogului asta dupa ce tocmai ti-ai pierdut 10 secunde din viata citind aberatiile de mai sus.

oh, s-au facut 15. :|

da, da, not funny, i know.

6 comentarii:

  1. Eu una ma uit la filme realuate si rasuflate sau citesc articole plictisitoare. Uneori functioneaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine insomnia s-a accentuat in ultimii doi ani cu repercursiuni destul de grave asa ca am decis sa convertesc acest fapt in ceva util prin preocupari de genul citit,documentari,plimbari nocturne,fotografie si bineinteles scris...numai ca noaptea devine zi si invers.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma duc sa ma plimb, sau cand am insomnii grave de nu pot dormi, ma duc la gara si plec undeva.. cozia, munte, herculane.. undeva ... de cat ma tine buzunaru... ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. le-am citit, da', tot o sa mai vin! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. De vreo doua saptamani am intrat intr-o criza acuta de somn. Din cauza stresului si a suprasolicitarii am niste insomnii groaznice. Si pentru a scapa de ele cat mai rapid am trecut direct la medicamente - Bien dormir - e pe baza de plante...2 pastile pe la 8 seara ca sa adorm pe la doi'spe - unu. Ca nu mai am nervi sa pierd timpul cu ceaiuri, cu laptic si alte leacuri babesti! Somn Usor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Noptile de insomnie se pot umple cu: muzica buna in casti, reviste (in cazul de fata, de femei; recomand Tango, Tabu, The One, sau de moda), articole de bloguri, o cana buna si mare de ciocolata calda, lumanari aprinse, o carte buna (daca ai insomnie acuta), filme.
    Cred ca ai de unde alege. Sincera sa fiu, eu ma uit pe fereastra, visez putin cu ochii deschisi... si-mi vine somn destul de repede.

    RăspundețiȘtergere

Baga mare!

 

Que stii oare ? Copyright © 2009 Designed by CLO's Dizain | Premium Wp Themes | Premium Wp Themes | Icon Sets
Free Blogger Templates | Free Blogger Templates. Blogger Templates by Blogger Templates and Blogger Templates