11 nov. 2009

Cine foloseste Twitter in Romania.

mnah, m-am supus si eu trendului twitteresc si imi facui cont de twitter: in dreapta acolo aveti pasaroiu ala, daca vreti sa ma follow, just click.
Am stat si eu cateva zile pe twitter. prima impresie? un mirc reinventat, un mirc emancipat.

am gasit insa si un raspuns la cautarile mele pe google..
cine foloseste twitter in ro?
si cum se zice ca o fotografie face cat o mie de cuvinte...




Voi din care categorie faceti parte?

20 de comentarii:

  1. normal, "informaţie de calitate"! :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. 1% zoso :)) lol, e chiar pe bune sondaju! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu intru in aia 24%. Da' nu ma supar. Posturile mele stupide mi le citeste cineva :)

    PS: Zoso foloseste twitter-ul cum folosesc eu clanta la usa.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Bogdan: lol, chiar mai des. iti zic eu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicio categorie. Prefer intalnirile directe, telefonul, mailul sau messul. Caile clasice.

    RăspundețiȘtergere
  6. pierdere de timp twitter-ul asta...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dr.A: nu da cu virgula. De 100% in cap.

    RăspundețiȘtergere
  8. te-am trecut si eu. sper sa faci la fel

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu folosesc twitter , nu vad cu ce te poate ajuta ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu fac parte din cei 24% ... dar nu prea sper la vizitatori in plus, ca oricum am doar vreo 9 oameni care ma urmaresc :)) Eu doar anunt cand am postat ceva nou in caz ca intereseaza pe careva :P

    Am vazut de exemplu ca cei de la Human-Age twitteresc de fiecare data cand fac un update la joc. Cred ca sunt singurii la care chiar le citesc twitterurile...

    RăspundețiȘtergere
  11. ba, io nu prea ştiu cum e cu tuităru' ăsta - am auzit că e o chestie gen: "acum mă uit la teve" "acum citesc" "acum stau în cap pe perete" (adicătelea ce faci tu în momentul ăla în care scrii).
    e adevărat?

    RăspundețiȘtergere
  12. @Alexiel, mai sunt unii care spun si asta pe twitter, dar de regula se posteaza link-uri, stiri, un fel de mirc upgradat.
    stiu ca ieri zoso spusese ceva de un comunicat piar ca s-a scaldat cabral in marea mediterana, and i was like: huh? so what? a iesit mai alb, sau care-i faza?.
    Oricum ii fain asa twitteru, mai vezi si tu ce mai zice unu` altu`..
    nu-ti faci? :D

    RăspundețiȘtergere
  13. 24%, :)) in alta categorie nu cred ca ma incadrez, desi nu intru pe twitter doar ca sa dau linku' de la blog. e dragut twitter-ul.

    RăspundețiȘtergere
  14. am decis, in urma postarii tale o sa-mi fac si eu cont twitter sa nu raman in urma ! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. eu il folosesc din cand in cand:D

    RăspundețiȘtergere

Baga mare!

 

Que stii oare ? Copyright © 2009 Designed by CLO's Dizain | Premium Wp Themes | Premium Wp Themes | Icon Sets
Free Blogger Templates | Free Blogger Templates. Blogger Templates by Blogger Templates and Blogger Templates